Utmanad

Jag blev utmanad av Jennifer! :)

Regler :

Länka den som har utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg
Berätta 7 saker om dig själv både alldagliga och knäppa
Utmana 7 stycken i slutet av detta inlägg genom att nämna deras namn och länka till dem.
Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar hos dem


7 saker om mig!

- Jag har aldrig fått IG på ett prov

- Jag hatar att frysa, men är ändå väldigt bra på att glömma bort att sätta på mig varma kläder.

- Jag har sett vartenda avsnitt av OneTreeHill av de som visats i USA.

- På morgonen, går jag upp efter många om och men, sätter på mig kläder, äter frukost och går tillbaks till sängen igen.

- Jag läser minst 50 blogginlägg om dagen.

- Jag har aldrig spelat ishockey.

- Jag har sett Sagan om ringen så många gånger att jag kan de flesta replikerna.

Jag utmanar:

Alla som vill göra den :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0