I thought I loved you but it was just how you looked in the light.

Hej hopp i stugorna. Hur är det med er?
Själv är allt hey okey med mig. Har pluggat som en galning *stolt*  Har svarat på 14 tråkiga men mycket användbara frågor. Och sen tro det eller ej så är jag snart klar med min forskning om Läkare utan gränser. Va egentligen typ klar förra veckan men va inte nöjd över det. Så idag började jag om från början och nu känns det riktigt bra. Go Linnie!

Vad har hänt annars idag? Åt lunch med min älskade lucnhväninna som alltid får mig att skratta och må bra! Jag tackar verkligen Gud för dig Professor Lewis! You made my day, no doubt.
Skippade jobbmötet idag. Hade som sagt massa läxor som behövdes göras. Plus att jag redan vet vad jag ska jobba med den här veckan, so de va ingen big deal sa Kim (min chef) Aaahhh ;)

Sitter här och lyssnar på My chemical romance och Fall out boy. Diggar verkligen min playlist right now! Speekin' of Fall out boy så blir jag så där allmänt upphetsad av Patricks röst (LOVE IT) Den är så där härligt speciell och unik. Så de är ju possitivt, haha. 

Nej de va väl allt för mig, nu måste jag på toa :P

Peace out <3 <3

 Patrick Stump the one and only. Love those hands baby<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0