Mys fredag

Hej hopp gummi snopp. Hur är det med er alla underbara människor?
Med mig är det superb som Frank skulle säga! Jag vaknade glad :D hur underbart är inte det?

Idag ska jag först äta lunch med mina älsklingar Professor Lewis och Fran. Sen ska jag handla lite till middagen i kväll, det blir jag, min smurfmamma och Frank, awsome. Sen blir det mother fuckin' MYYYSKVÄÄÄLLLL!!!!!
Som jag har längtat, massa chips, massa godis, massa läsk och massor av kladdkaka. Kan det bli bättre? Och självklart de sötaste av dem alla, Fränkie <3

Ska väl platta håret snart, men eftersom det är muttfrille väder är väl det egentligen onödigt... Men men inget kan få mig på dåligt humör idag. Eller jo om typ Brendon skulle dö. Fuck det påminner mig om att jag drömde om det för någon dag sen... Aaaahhh :´(
Hur som helst så va de bara en dröm. Och ofta ni är intresserade :P

Nej nu ska jag platta mitt affro hörs kanske senare

 Peace out <3<3

Kommentarer
Postat av: Frankie

Det var en awesome kväll baby! Tack som fan!!:) Älskar dig <3<33<3<3<3

2008-10-18 @ 00:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0