Söndag

Hej på er.
Dags för lite uppdatering tycker jag.

Hoppas eran dag har varit bra, min har vart wonderful. Har dansat idag. Good God I love it!
Började på lite nya grejer och lite nya steg. Har ju blivit uppgraderad så nu går jag på avacerad streetdance vilket är jätte roligt. Kul att känna att man har fått en gåva att kunna dansa :D
Plus att jag och våran lärare kommer jätte bra överens vilket känns jätte skönt. Vi började snacka om att jag och Rebecca ska jobba som barnflickor i Kalifornien. Och hon kände några där som hon skulle snacka lite med så de går ju framåt i alla fall. Hoppas verkligen på att åka dit!

Sen så längtar jag till den 4 november för då släpps Fall out boys nya cd :D (MOTHER FUCKING HAPPY DAY)
It's about time om jag får säga mitt vilket jag får för de är min blogg :P 
Och sen vet jag vad jag önskar mig i julklapp också
1. Tatuering
2. Tatuering
3. Tatuering
4. Sex and the city boxen
5. Ny mobil
6. Christina Aguileras nya parfym
The end

Nej nu har jag inte så mycket mer att skriva. Förutom att jag ÄLSKAR att sova hos Reebie :D De får vi göra snart igen!
Aaahh (Kim rörelsen med händerna) Hahaha!

   Peace out <3
              

Kommentarer
Postat av: Reebie

Vad kul, med läraren som kände någon in California :) Jag hoppas verkligen att vi make it happen, vore galet j*vla kul :D

Du får gärna sova hos mig igen.. NEJ. Du Måste sova hos mig igen! ^^ When r u ready? Eventuellt ska jag till pappa i helgen, men bara kanske :b



Tack för i torsdags och i lördags! Vi ses på lunchen, om drygt två timmar! Utanför Warhols! Pössah <3

2008-10-13 @ 09:34:31
URL: http://blommar.blogg.se/
Postat av: emilia

Har du hört att fob's nya album har blivit uppskjutet till 16 december? :(

2008-10-21 @ 03:52:50
URL: http://emiliaaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0