I need you to stick around

Då var det måndag igen. Men det sköna är att det inte känns helt hopplöst, eftersom jag har mina underbara vänner som jag älskar plus att dagens höjdpunkt var att vi inte hade någon sista lektion. Så jag cykla hem fort som fan eftersom jag höll på att frysa ihjäl. Åt en macka sen börja jag plugga.  *Duktigt Linn*

Så nu har jag iaf börjat på min Forntida Egypten uppsats. Så nu är det bara att hålla humöret uppe och förtsätta! Men inte idag. Kan ju inte plugga i hjäl mig heller ;)
Nu ska jag snart ut och gå, skönt att ränsa tankar samtidigt som man får lyssna på musik. Sen i kväll börjar ju "I ditt ansikte" med Magnus Betner. De får man inte missa! Måste ringa han i morgon appropå det.

Hur som helst så har jag inte så mycket mer att säga.

Ha de guttan muttan

 Peace out <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0