Oh I can feel it. To bad you doesn't know that it hurts

Har egentligen inget vettigt att skriva... Alls. Men det känns som om man måste uppdatera lite här. Har funderat på att döpa om bloggen till Incredible one eftersom det bara är jag som skriver. Lite konstigt eftersom jag inte var  personen som så gärna ville ha en blogg.
Vilka drömmar vi hade, skriva flera inlägg varje dag. My ass säger jag!

Hur som helst. Hur är det med er? Jag mår bara bra (om ni undrar)
Saknar Fanny!!!!!!!!!! Jag hoppas och ber till Gud att INGET  kan splittra oss! Inte för att det känns så men jag har sett några av mina andra vänner komma och försvinna så fort dom har hittat någon annan att skratta å va lycklig med!
Lova att det aldrig kommer hända oss! Jag skulle dö om du lämnade mig.

Vad har hänt idag då? Inte så mycket, sov alldeles för länge men det var skönt. Har haft en mysdag med mamma som alltid kan få mig på bra humör. Snackat med Rebecca, good God du kommer bli min död, eftersom jag alltid skrattar när jag är med dig eller pratar med dig. Eller i huvud taget tänker på dig!
Fast riktigt farligt är det när jag skrattar så mycket att jag inte kan andas som igår (fredag) När jag och Fanny tog awsome pictures på oss. FUCK alltså!

Men allvarligt talat allt känns lite... Jag vet inte? Känner mig lite nere I guess. Vet inte varför?
Jag är trött på vissa människor som alltid får mig att känna mig puckad och dålig. Som får mig att känna mig värdelös. Det är fan inte kul längre!  Sårad är vad jag känner mig. Riktig jävla sårad! Vem gör så mot en kompis???
FUCK IT!

Det här får mig i alla fall på bättre humör!



 Peace out all you fine and not so fine people <3<3

P.S Thank God för min lillebror som är min hjälte och som ALLTID finns där för mig

Kommentarer
Postat av: Reebie

Jag tror att de som sårar dig inte gör det medvetet för de vet inte att orden dem säger får dig att må dåligt. De tänker sig inte för och det ända sättet att få det att sluta är att säga ifrån på riktigt, fast det är jävligt svårt. Men ett liten utskällning får en att tänka till, jag lovar...

2008-09-28 @ 00:03:52
URL: http://blommar.blogg.se/
Postat av: Moa

Har jag gjort något fel?

2008-09-30 @ 11:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0