You got to work your jelly if you wanna dance with me

Hejsan alla glada och ledsna trötta, pigga osv.

Hur är det med er idag då? Själv är det hey okey. Har varit en väldigt bra dag. Två lektioner i skolan, text och historia mina absoluta favoritämnen så jag var glad :D
Ringde Magnus Betner idag också (OMFG) Va as nervös men efter typ en timma av skratt, fnitter tårar och fjärtar så ringde jag. Men de va hans telefon svarare som svara... Lite besviken när jag äntligen hade tagit mod till mig för att ringa min Gud som jag kallar han.
Well well, jag lämna in ett medelande så hoppas han ringer upp. Annars kommer jag fortsätta tills han anmäler mig :P

Va hos min psykolog idag också, så nu är mina tankar lite mer klara så de känns bra! Sen har jag också hunnit med att träna. Ska duscha snart (kom i håg Fanny att vi ska tvätta håret) Sen ska jag å mamie se en ny serie som börjar.
Juste är nästan klar med min Egypten uppsats :D Go Linnie!! Måste nästan säga att jag är lite stolt över mig själv. Lovely feeling!

Ja de var väl allt idag.

puss å kram så länge

 Peace out <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0