Det är något med dem...

Jag kan inte riktigt sätta fingret på det, men det är något med dem som får mig att bli knäsvag...
Är det deras kultur, deras sätt att prata, deras sätt att gå eller är det bara för att de är "annorlunda" och inte som oss stela svenskar?

Jag har en förkärlek till utlänningar, eller får man säga blattar? Har alltid haft kommer alltid att ha. Men jag vet inte vad det är med dem som jag gillar så mycket, som får mig att falla varenda gång.
Jag är intresserad av deras kultur, ingen tvekan om saken, med det är något mer... Sättet de pratar, som om de vore coolast i hela stan med ders slang. Nej men det är något mer, hur de rör sig, stolta, säkra starka men ändå med rytmen i sig. Sättet de ser ut, långa, mörka med vackra drag. Nej alltså jag vet inte?

Men en sak är säker, de har något som ingen annan har, Det finns inget bättre än att sitta och lyssna på dem när de snackar samtidigt som de dansar till deras gudomliga (ja, jag älskar hiphop) musik.
De har det i blodet, det jag bara älskar med dem!

Peace out <3<3

Kommentarer
Postat av: Tina

Hej på dig Linnie!

Jag hoppas att det går bra för dig och kärleken..Har du hittat gnistran?

Det har jag..... Jag har gått och blivit kär efter 1 års tid..

Jag var till Norrtälje under Påsken. och eftersom att vi alltid är så inpulsiva jag och min kompis så tänkte vi Tatuering....Ler....Satt vi gick in till en Tattoo store... Och där var han.. Faan ..vad jag fick fjärilar i magen!

Villka ögon och inte bara det dom är gröna precis som min älsklings färg! (Faan.. säger jag bara)

Men vad tycker du att man ska göra ska dit igen om 2 veckor för en ifyllning ska man säga något??

Det finns ju än blockering då han har FRU o BARN...men vad ska man göra..han får mig att känna så glad och öppen..och som han ser på mig och pratar till mig är mycket tilltalande...Attraktionen den finns där!



Vad ska jag göra tycker du gumman???

2009-04-21 @ 15:47:34
Postat av: Linn

Hahaha du menar Rodrigo, han är en väldigt nära vän till mig. Va roligt att du gått å blivit förälskad i honom :P Ja vad ska jag säga, han kommer inte lämna sin fru i första taget det är en sak som är säker, plus att jag står på tur i så fall. Han och jag brukar skämta om det :D Men jag kan ju snacka med han om du vill, säg bara vad du vill att jag ska säga. Vad tatuera du förresten?

Men som sagt ligg lågt jag vet nämligen att hans tjej är väldigt avundsjuk av sig...

2009-04-21 @ 18:07:22
URL: http://incrediblefour.blogg.se/
Postat av: Tina

Nej men gud känner du honom...(vad pinsamt)..Ler..

Ja som sagt Norrtälje är ju inte direkt STORT...hehee

Nej du behöver inte nämna något..det fixar jag själv hihih men tack på förväg!

Hur känner du honom då..säg inte att du oxå blitt tatuerad av den snyggingen!..Ler...

Han är ju en riktig flört...Träffas ni mycket?? Faan vad pinsamt..Ler

Kram

2009-04-22 @ 14:18:24
Postat av: Anonym

Don't we just loooove sick people, ey?

2009-04-27 @ 22:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0