Fuckmotherfuckingcocksuckingfuck!

Jaha... Men det är ju verkligen underbart att ha lov. Absolut! Speciellt när man har feber, halsfluss och när mina JÄVLA visdomständer har bestämt sig för att börja komma fram just nu... FAAAAAAAAAAAAN! Kan inte beskriva smärtan när tandköttet spricker, jag kan allvarligt känna det.

 Jag kan inte heller äta, så jag har svält vecka, och tro mig det vill jag inte. Absolut inte när vi har två oöppnade chipspåsar i köket som bara väntar på mig. Jag kan vakna mitt i natten och höra dem ropa på mig. Men jag kan fan inte ens öppna munnen för att jag har så JÄVLA ont. Jäva skit...

Och om jag inte ens kan offra mig för chips då är det riktgit jävla illa. Alla som känner mig är medvetna om mitt chipsberoende...

Well well, jag får väl roa mig med att plugga :D woho!!! Det är ju det man vill göra på sitt lov.

Nu ska jag fortsätta svettas (39 grader feber go Linnie) och fortsätta vara galet jävla arg för att hela jävla min mun bara värker...
Juste, glömmde säga att jag har tre riktigt stora blåsor i munnen också... Hehe

Peace out fuckers <3<3

Moe is good to have you back!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0