Moep och Limp, for sure!

Linn sover över hemma hos mig. Det är obeskrivbart skönt att ha en kompis hemma. När jag flyttar hemifrån ska jag aldrig vara själv. Jag ska alltid ha någon vid min sida. Nu när jag sitter här och kollar på bilderna känner jag mig liksom inte alls ensam. Nej, det var riktigt mysigt och jag ser framemot att vara med henne igen. Massor.

Det första vi gjorde var att storhandla som de nittonåringarna vi är (well, inte jag ännu men) och vi köpte ingredienser till pizzan, chips, vårat favoritgodis - danska pastiller, Ben n' Jerrys - Half baked och ja..
Sen gick vi hem, tillagade världens godaste pizza. Snackade massa goja som är obligatoriskt vid sådana här tillfällen. Sen åt vi upp allt gott som vi hade shoppat, samtidigt som vi kollade på film och pratade med min packade pojkvän i telefon.

Imorse vaknade jag glad av det fina vädret och min fantastiska sovpartner. Så jag gjorde frukost ala USA, pancakes med fruktsallad och maple syrup. Oh vad gott det var! Efter denna förträffliga frukost (jag bryter mot jantelagen och hyllar någonting jag själv gjort) satte vi upp studsmattan och blev fotograferade av paparazzi Julia.

Bildbevis på händelserna nedan.






















Kommentarer
Postat av: Anonym

mailadressen finns på blogg.se's startsida det är samma mail som [email protected] :)

2009-04-28 @ 17:15:36
URL: http://karinolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0