Förföljd...

Jag har försökt att glömma den, försökt att inte tänka på den de nätterna jag inte kan sova, försökt att inte söka på den på youtube. Men jag lyckades inte. Schindlers List är för alltid fast i mitt huvud.

Men i slutet av den här veckan har det vart rätt lugnt faktiskt, den var på väg att försvinna... Tills i dag.
Jag satt och åt fruskost framför tv:n och zappa runt lite, jag stannade på en kannal där programet "Inside the actor studio" var på. Och vem va där om inte Ralph Fiennes (Amon i filmen). I filmen spelar han den elaka nazistledaren och skjuter judar när han vill och hur han vill.  Jag hatar honom helt enkelt (i filmen alltså)

Men när jag i dag såg honom bli intervjuad  på tv började jag gilla honom. Han verkade vara en as härlig kille/man och han var riktigt rolig också. Plus att han verka väldigt smart och vettig. Inte alls som hans roll Amon.
Vilket gör mig glad för det är jobbig och gå runt och hata människor som man inte ens känner.

Hur som helst så vill jag bara säga SE FILMEN!!! För den är verkligen värd att se! No doubt.


Den här bilden är till Rebecca, we love our dirty boys ;)



 Peace out <3<3

Kommentarer
Postat av: BB

Men det är ju han ju. Amon. Haha.

2009-02-10 @ 09:47:30
URL: http://blommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0