Men Gud va passande

Fuck!



Jag orkar inte, jag har inte tid, jag har inte styrkan, jag klarar inte av det.
Det är inte så passande att jag just nu ska gå och bli sjuk. Snoren rinner, halsen gör ont och hvuduet kommer sprängas vilken sekund som helst.
Och varför just nu innan lovet när alla lärare bara häller prov över oss... Woho de regnar prov.

Fuck!

Kunde i alla fall resa mig upp från sänen gå enda in till duschen, tvätta håret, men sen höll jag på att svimma. Satt på toaletten och skaka.

Fuck!

Sitter nu här och väntar på att iprenen ska verka så jag kan föna håret (orkar inte ha afro)
Och mina planer att laga tacos me Moe och Fran kunde inte uppfyllas på grund av det här.

Fuck!

Fick också reda på att jag antagligen kommer få fira Alla fuckin' hjärtans dag ensam... De ska bli kul...Hmm
Rebecca vill du rädda mig?
Det som stör mig mest är att jag gillar den dagen, medan alla andra tycker den är löjlig och betydelselös.

Men...

Der finns ljus i änden av tunneln. Jag har en en kändis crush.
Han är inte den snyggaste jag sett (men han är absolut inte ful), han är inte med i ett band, och han är inte runt 20 år men han har en otrolig karisma, och hur han tolkar sina roller... I mean PLEASE. Jag förstår att han står med på listan"Most amazing actors of all time"

Well well... Ska föröska föna håret nu.

 Peace out <3<3

P.S
Vad jag hatar mest med att vara sjuk är att jag har extremt kännsligt skelett (har haft den sen jag var liten) Så jag kan knappt röra mig för att hela min kropp värker :´( Snälla tyck synd om mig...

Kommentarer
Postat av: Moe/Gay

Du och jag Linn, på alla hjärtans dag!

2009-02-09 @ 21:22:01
URL: http://incrediblefour.blogg.se/
Postat av: Linn

De ska bli så mysigt Moe <3<3<3

2009-02-10 @ 16:26:44
URL: http://incrediblefour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0