An amazing best friend but a asshole boyfriend

Jag kan inte ens räkna det på mina fingrar hur många gånger vi har försökt, hur många gånger jag gett upp eller hur många gånger vi försökt igen... osv.

Och jag fattar inte vad vi gör fel. Avståndet? Äsch kärlek övervinner ju allt, jag har inga problem med att det är några mil mellan oss.  Är det jag? Kankse är det mig det är fel  på? Fast enligt mig själv kan jag inte försöka mer än vad jag gör. Okej då måste det ju vara han, men han är ju den rätta för mig. Så vad i helvete är det vi gör som inte funkar?

Men nu äntligen efter.. Hmm få se nu fem långa år har jag äntligen fattat vad vi gör fel.
Det är inte meningen att det ska bli vi. För vi funkar inte tillsammans som ett par, även fast vi vill att de ska fungera gör det inte det. För om jag ska vara ärligt är han nog världens sämsta pojkvän. An asshole boyfriend.

Men vilken jävla tur att han är en otrolig vän som alltid finns där för mig vad som händer. Han kan alltid göra mig glad, och han får mig att känna mig trygg. Han är alltså an amazing friend.

Så vad vill jag med det här? Jo att man aldrig ska ge upp hoppet på någon man tycker om och någon bryr sig om, för om han eller hon känner samma som dig så har ni någon underbart tillsammans.
Och det har jag och N för han är en av mina bästa vänner!

 Peace out <3<3

Kom i håg att vara rädd om era vänner, för det är det bästa vi har!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0