Umeå here we come... again

Oh yeah, jag och min älskade vän Rebecca ska tille umeå :D Woho!!!
Vi ska dit å festa å ragga på härliga norrlänningar med het dialekt.  Det kommer bli awesome B!

Idag har jag vart ner på stan med min lilla pappa. Besökte och min sexiga tatuerare *orgasm* Han blev jätte glad av att se mig och jag av att se honom. Han tittade på min tatuering och sa att han ville fylla i den och att jag ska komma tillbaka nästa vecka. Eller för att vara petig sa han:

- Kom tillbaka nästa vecka så kan vi fylla i den och snacka lite.


Please bite mine :P Haha


Sen noppa jag ögonbrynen och tog en fika me pappa. Mysigt värre.

Fan jag längtar galet till på fredag. Shejka hela natten med min flickvän, kan de bli bättre?


Well well nu ska jag fortsätta pressa sex and the city.


 Peace out <3<3


Kommentarer
Postat av: Mow

Åh, Rodrigo ;) Och han var het som vanligt? ^^

2009-01-10 @ 17:13:29
Postat av: BB

Woho. Vi tar de sega norrlänningarna med storm :P VADÅ HET DIALEKT? Den är ju inte het någonstans ^^ Haha. Det kanske är något fel på mig, jag vet inte..

Och babe, det kommer bli F*CKING GREAT up there!! :D

Och så kommer jag få träffa din syster :)

2009-01-10 @ 22:38:37
URL: http://blommar.blogg.se/
Postat av: Linn

I LOVE the dialekt :P haha

Och jag lovar dig att de kommer bli helt galna i två tjejer som kommer från "stockholm" haha.

Och jag är jätte lycklig att du äntligen får träffa min syster ^^

2009-01-11 @ 01:44:03
URL: http://incrediblefour.blogg.se/
Postat av: Moa

Ja,, Rodrigo han är het..synd bara att han har barn och fru :( SUCK!!!!!

2009-03-18 @ 21:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0