Utekväll

Hej på er! Hur har ni det där nere?
Själv är jag här uppe i Umeå och latar mig mina sista dagar på lovet, och umgås förstås me syrran och Rille!
Har väl inte gjort så mycket än, vilket är riktigt skönt. Iofs plugga jag faktiskt i går :D Go Limpan!
Sen hade jag å P myskväll me två skräckisar och massa chips och godis.

I kväll blir det utgång. Ska först äta middag sen kanske det blir drinkar för hela slanten ;)

Drömde om Jonas Karlsson här om natten, för er som inte vet vem han är spelade han t.ex. i Hans och hennes eller i Miffo. Aja hur som helst så va vi kära i varann ^^ Hehe ville bara berätta det eftersom de är en helt random snubbe...

Well well, ska fortsätta fixa mig nu.
Saknar Fanny som en jävla galen kärring som håller på att käka upp sin stortå!!!

 Peace out <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0