Baby seasons change but people don't

Alla har vi de personer som sätter sig fast. Mina har för det mesta varit dåliga. Killar som man inte kan lita på, killar som lovar så mycket fast aldrig håller det. Killar som man till slut börjar hata för det har sårat mig så många gånger.

Han med stort H satte sig fast ordentligt. Det som gör mig mest irreterad är att jag från första början visste att han va fel! Det bara skrek ASSHOLE om honom, men det sket jag i och han bet sig fast. Men det som var annrolunda med honom var att jag visste när han hade gått förlångt. Och bara så där slet jag loss honom och har inte pratat med honom sen i julas...

...Tills idag. Fan varför??
Jag ville bara testa, kanske hade han förändrats, kanske är han ändå en bra kille, jag menar det var ju bra de tillfällerna då det var han och jag.

Men det var faktsikt skönt att bli påmind om att han fortfarande är ett jävla kukhuvud. Så kanske var det bra att jag skrev till han. Ibland behöver man ett så kallat wake up call för att inse att bad guys allltid kommer vara bad guys!

Peace out <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0