En vanlig dag på udden

Jag ställde klockan på tio för att vakna i tid så att jag och Frank skulle komma till udden så där lagom tidigt.
Men jag gick i stället upp vid halv tolv... Jaja jag har i alla fall en timma på mig tills jag å Frank ska mötas tänkte jag och åt lite frukost.

Och halv tolv mötte jag Fanny och vi begav oss till udden. Där var det lagom mycket folk å vi la oss på en tom liten ruta. Helt plötsligt ser jag Moas mamma och lilla Ellie komma emot oss och blir glatt överraskad. Sedan ser jag Moa och springer emot henne. Gud vad jag saknat den lilla slampan! Jag och Fanny bestämmde oss för att ligga vid Moa och hennes familj. Vi snackade och skrattade blev jagade av Julia och Ellen som tydligen tycke de var jätte kul att hälla vatten på oss.

Efter ett tag var de tvungna att åka så jag och Fanny hoppade då i vattnet... Kallt? Tss här på kusten är vi inga badkrukor. Det var faktiskt ganska skönt när man väl var i. Jag hade också ett span på gång där. Vad kan jag säga? Jag har en svaghet för blattar som håller på med små barn.

Hur som helst så var det en underbar dag, varmt och skönt. Och precis innan jag och Fanny skulle åka hem kom mitt spans kompis fram och fråga om han kunde få mitt nr för att ge till sin kompis (mer information lär komma). And that's that!

Peace out <3<3

Kommentarer
Postat av: Mow

Det var verkligen mysigt! Det får vi göra om många gånger :D

<3

2009-06-23 @ 21:57:08
URL: http://themoie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0