Fläckar på kudden

Det är jobbigt när man bara vill gråta, när man vill slänga tallriken i marken och gå i från matbordet. Slänga sig på sängen och låta en ensam liten tår rinna ner för kinden och få fula mascara fläckar på kudden.  Det speciellt jobbigt när man inte vet varför man gråter...

Jag har absolut inget att vara ledsen över. Jag menar HerreGud jag tar studenten om en vecka, jag ska bli moster i höst och jag har världens bästa kompisar.  Jag menar det när jag säger att jag har absolut inget att vara ledsen över.

Men ändå har min kudde nu fått en fläck... Som tur är har jag världens bästa mamma som alltid gör mig  glad. Ibland önskar man att man var fem år igen och allt blev bra när mamma pussa en på kinden. Fast... de funkar nu också.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0