Rebecca Lagerkrans

Det är inte någon annan än Rebecca som vid vårt första samtal EVER fick mig att skratta. Jag var fast, hennes leende hennes ögon och hennes sätt att se på mig. Jag visste att hon var speciell...

Rebecca är en av de mest otroliga människor jag känner. Jag har aldrig träffat någon som är lika fucked up som jag ;) haha. Nej men Rebecca är en tjej som man inte möter varje dag. Det är något med henne som jag inte kan sätta fingret på. Jag beundrar Rebecca för hennes sätt att se på andra människor, jag har aldrig hört henne säga någon elakt om någon. Hon ser på världen och på alla männiksor med snälla ögon och utan att dömma dem.
Jag kan från en början vara lite svår... Kan inte vara mig själv riktigt utan sätter en viss fasad  utåt. Men med Rebecca var det tvärtom, för första  gången kunde jag vara mig själv. Och hon älskade mig precis som jag var. Jag beundar Rebecca för hennes sätt att alltid ta sig upp efter varje gång hon faller. Och hon med en ny inställning tar sig an kommande problem. Jag tycker det är underligt att hon kan ta bort allt som bekymmrar mig men hon kan inte glömma allt som bekymmrar henne. Men det är något hon jobbar på, man kan alltid oavsätt hur jobbigt allt är se något positivt i Rebecca. Hon har en sådan otrolig karisma och hon bara sprudlar glädje.

Det värsta jag vet är när Rebecca är sjuk, då är det verkligen någonting som saknas. Det är ingen som får mig att skratta som du. Så när du inte är där känner jag mig tom, någon som hör i hop med mig är inte där.

Varför jag älskar Rebecca är för att med henne finns det inga tråkiga stunder. Nyckleorden är öppenhet, kärlek och skratt. Med Rebecca är jag mig själv och jag hoppas du är dig själv också. För jag tycker du är helt underbar! Om jag var lesbisk vet du att jag skulle välja dig alla gånger! En annan sak är att även fast man alltid har det roligt med Rebecca kan man samtidigt stanna upp ett tag för att tala om saker som tynger oss, saker som gör oss ledsna och saker som gör oss arga. Och då är det en trygghet att veta att Rebecca alltid kan göra allt bättre. När jag ser på Rebecca försvinner mina bekymmer och jag blir påmind om hur lycklig jag är som har dig.

Ingen annan kan få fram den här glada tjejen jag är när jag är med dig, och att inte få se dig varje dag kommer bli det svåraste jag någonsin gjort. För det är inte bara min bästa vän som åker bort utan det är också en stor del av mitt hjärta och min kärlek!


Kommentarer
Postat av: B

Damn it hoe! You're making me cry.

J A G Ä L S K A R D I G ! ! !

< 3 < 3 < 3 < 3 < 3 < 3

2009-06-09 @ 19:12:30
URL: http://blommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0