Skjut mig!

Hej jag heter Linn och jag faller för killar som är dumma i huvudet!



Varför händer det här alltid mig? Varför kan inte jag vara en normal människa och bli kär i en kille som är snäll, söt och rolig. Och som behandlar mig som jag förtjänar.
I stället väljer jag en kille som är taskig, dum och som sviker mig hela tiden. En kille som behandlar mig som skit helt enkelt. Men ändå... De få stunder han är en "bra" kille är helt otroliga, underbara, spännande, fulla med passion.

Jag kan på ett enklare sätt säga att han är som en drog, en drog jag vill bli av med och som jag gång på gång försöker sluta upp med, men på något sätt finns alltid suget efter honom där.
Jag har tidigare skrivit att jag tröttnar alldeles för fort på good guys just för ett de blir för "tråkiga". Det finns ingen spänning inget som får mig att försöka ännu hårdare, inget som gör mig arg och upprörd.  Och sjuk som jag är anser jag det som tråkigt.

Kanske tror jag att det måste vara hårt och jobbigt för att det ska vara ett förhållande? But then again... Vem vill ha någon som är perfekt?

Det som gör mest förbannad är att det finns en viss kille som jag tror skulle vara bra för mig, och jag får all uppmärksamhet jag vill ha från honom och vi vet båda att vi gillar varandra.
Sen finns det också en annan kille som är too good to be true (enligt mig) men han är... Hmm hur ska jag säga det här? ETT JÄVlA MOTHER FUCKIN' ASSHOLE, när det kommer till förhållanden och kärlek.

Och därför kan jag inte vara glad över den här andra killen utan låter min dag bli förstörd för att den dumma killen inte gjorde vad han lovat... Mest arg blir jag på mig själv för att jag gör samma misstag om och om och om igen.

Well... Tråkigt är det ju i alla fall inte.

peace out <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0