En sammanfattning av helgen i Köping

Va är det här för jävla bondmusik?
                                                  Det här är låtar för dem som inte kan dansa
Jag kommer in på krogen med en fet jävla brud
                         Lapdance av ingen mindre en Jannebrandman

Fick en hårborste kastad i pannan
Magproblem (ofcourse)       Pizza till frukost

Va fan ska du göra? Jag har spela fotboll hela mitt liv                                      Jaaaooo

Den kosta 3000 spänn

-  Vi låtsas att vi är i hop så vi gör  dem avundsjuka
- Ja, vad fan ska ni göra
-  *puss*
- Äsch de va väl inget, vi ska ha sex                                                         En svettig natt
                                                                       Ta mig!
                                                                                           Jag är desperat efter ett ligg
Jag är lite besviken att jag inte fick nå sex

                                                                      - Känn på mina ben, de är nyrakade
                                                                      - Ja du har väldigt snygga ben
                                                                      - Tack... Ehh... Du har fint hår


                                                                              Klibba i hop med varann på natten

                   Låsa in sig på toan i två timmar och snacka politik

Tjuvtitta på någon som pissar                                                                 Punnani

    Jag är så tänd på dig            Om jag va kille skulle jag lätt ta dig


Har säkert missat massor, men det här va lite av det som hände i helgen!
Peace out <3

Kommentarer
Postat av: Reebie

HAHA. Älskar: "Tack... Ehh... Du har fint hår"

Så jävla klockren! :D

2009-03-18 @ 20:05:20
URL: http://blommar.blogg.se/
Postat av: Mow

Verkar som du hade en toppenhelg min vän :D

Ser du framemot din födelsedagen med massor av presenter? ^^

2009-03-19 @ 18:48:43
URL: http://themoie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0