Historia uppgift

Okej nu är det så här att på Historia A ska vi skriva ett 15 sidors långt projekt om något som har hänt i historien( såklart) Och jag var i början väldigt osäker på vilken historisk händelse eller person jag skulle välja... Men nu har jag äntligen kommit på vem jag ska skriva om
*Trumvirvel*
Oskar Schindler såklart! Tack Malin för förslaget.
Och kanske då kan jag sluta ha mardrömmar om filmen Schindlers list. Man måste ju ta tjuren vid hornen right?

Det enda som suger är att han är inte direkt någon heting... Inte för att det ska spela någon roll men det hade ju vart roligare att skriva om honom om han såg ut som han gör i filmen...
Like this


Well well det ska i alla fall bli GALET intressant!

 Peace out <3<3

P.S
Nå Rebecca duger de armarna? Jag vet att du är kräsen men de kanske är en 5:a av 10 åtminstånde ;)

Kommentarer
Postat av: Reebec

2009-03-07 @ 14:09:56
URL: http://blommar.blogg.se/
Postat av: Reebec

Now we're talking. Damn, that's some arms, ey. Oh, sexy man. Can't stop looking actually... You made it Limp, you sure did.

2009-03-07 @ 14:11:29
URL: http://blommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0