I've got troubled thoughts and the self-esteem to match...

Jag är helt slut, trött...
... Trött på att mina föräldrar alltid bråkar, trött på att min lillebror glider mer och mer i från mig. Men mest av allt är jag trött på mig själv. Jag vill inte vara så här... Jag vill vara glad och rolig, jag vill vara mig själv. Men istället känns det som jag går under.

Jag vill inte att det ska kännas tungt varje gång jag andas, jag vill inte känna mig gråtfärdig var tredje minut.
Jag vill bara försvinna...




Det kanske är skit töntig att skriva om det här... Men det skiter jag fullständigt i!
För snart orkar jag inte mer...

Kommentarer
Postat av: Jennifer

vill kramas med dig massvis, till du mår bra igen!

2009-03-30 @ 23:26:24
URL: http://bunnytrash.blogg.se/
Postat av: Tina

Jag vet att det kan komma perioder då allt bara är skit! Det bästa som du kan göra är att sammla alla i familjen och gå igenom vad som gör att du mår dåligt! Och du kan var säker på att det inte bara är du som känner dig illa till mods just nu!

Att bara få prata ut hjälper jätte mycket!

själv så skildes mina föräldrar när jag var 14år och det var ren skit.. Jag kände att hela familjen bara splittrades upp! Men sedan att få kunna prata ut om hur man känner inför alla familjemedlemmar känndes mera lättande.

Och det är då som det sker förändringar till det bättre!

Pröva det och du ska se att allt det tunga blir lättare!

Kram

2009-03-31 @ 09:04:47
Postat av: Moe

Ring mig när det blir så där jobbigt. Lova det.

Livet går upp och ner. Det gäller bara att komma ur sina downfalls. Vi finns här för att hjälpa dig. Alltid. <3

2009-03-31 @ 14:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0