Love... What about it

Kärlek, är stort ord. Älska ett ännu större ord och kan betyda helt olika saker beroende på vem man säger det till.
Jag kan hur lätt som helst säga att jag ÄLSKAR mina vänner mer än någonting på denna jord.
 Men jag har bara sagt "jag älskar dig" till en enda kille.

Vet inte om jag vill säga det till dig... Än...
Men som sagt, jag har bestämt mig för att ta det lugnt, lära känna dig, kanske blir det något och om inte så har jag i alla fall fått en ny vän. Vilket man absolut inte ska klaga över.

Men jag kan inte heller förneka att I kind a like you... Jag säger inte att jag börjar bli förälskad, mer att jag börjar förstå dig, och på något konstigt sätt gör du mig glad.

Och när vi nu talar om kärlek ska jag passa på att säga att det spelar väl absolut ingen roll VEM man blir kär i?
Huvudsaken är väl att han/hon gör en lycklig right? Men tydligen håller inte alla med om det...

Love... Hate to love it!


Peace out <3<3

Kommentarer
Postat av: Tina

Gud vad glad jag blir för dig..och jag håller värkligen tummarna för dig! Är så nyfiken på hur du träffade honom..hihihih var det i plugget eller på Pubben? Får ursäkta min nyfikenhet men sån blir man ju när det är lite hemligt... hihihi

Själv så bor jag i huddinge och är singel..hoppas också på att få träffa min dröm prins nån dag men finns ju lite mera att välja på här i Stockholm än i Norrtälje.. Vill absolut inte klanka ner på Rosingar då jag själv är uppvuxen där.. En typisk bra "Sommarstad" kan man säga..bra för ute livet i allafall "Ler" Kramiz Tina

Obs

Vill också komentera att jag tycker det är grymt kul att se hur ni 4a tjejer håller ihopp..

Riktig "GIRL POWER"

Diggar det..

Ds

2009-03-24 @ 22:22:40
Postat av: Linn

Det är roligt att höra, blir verkligen glad att du läser och vill veta mer. Jag lovar att hålla dig uppdaterad :) Och självklart kommer du också hitta din drömprins, men man måste ju prova sig fram. Om han inte var rätt har du iaf lärt känna en ny människa och kanske fått en ny vänskap. Man får se killen som en möjlighet i stället för att ha honom som ett "mål" om du förstår vad jag menar :P

Och om man ska prata om oss som vänner så måste man självklart hålla fast i dem! Killar kommer och går men vänner besår! Kram

2009-03-25 @ 13:59:51
URL: http://incrediblefour.blogg.se/
Postat av: Tina

Ja det har du värkligen rätt i..Tack för det goda rådet. ..LER..

kram

2009-03-26 @ 09:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0