16/5-09

Dålig uppdatering? Jo tack jag vet. Men jag har inte mycket till liv just nu.

Det enda som finns i mina tankar nu är plugg, plugg plugg och lite mer plugg. Att vara sjuk en vecka har knappast hjälpt heller. Men som tur är fick jag en vecka till på mig att bli klar med min historia uppsats. Tack gode Gud att Oskar Schindler och Amon är två väldigt intressanta människor. Annars skulle jag nog gått under.

Men det är ju alltid kul att sitta å plugga på en lördag :) I morgon ska jag i alla fall på kalas. Julia fyller ju nio år, och jag tackar väl aldrig nej till tårta :P haha.

Känner mig lite nere för B's skull... Det är så svårt att veta vad man ska säga å göra. Och vad man än försöker med så vet jag att det är inget man kommer över på någon dag. Men jag lovar dig att vara med dig varenda sekund tills du mår bättre igen! Jag älskar dig!

Själv vill jag bara skjuta mig. Jag kan inte fatta hur jag tänker i bland.
I always want what I can't get, and when I get it I don't want it...

Men men, livet fortsätter. Ska snart hänga på coop med Frank. Och det finns inget bättre!

Peace out <3

Kommentarer
Postat av: B's in the building

Sv: såklart att Schindler är din! Hur ful han än må vara ;) Han är..Var åtminstone lång :D



En dag i taget, en timma i taget. Det blir bättre med tiden, det vet jag. Och jag längtar något förbannat mycket till studenten så att jag slipper fasa varenda gång jag går genom centralkorridoren: "Tänk om han kommer!"

Och du, jag är vanligtvis likadan som du. Vill ha det jag inte kan få. Sen när jag fått det är det inte längre intressant. Det suger hästballe. Träffade du honom igår? Vad hände?

Puss, jag älskar dig! <3

2009-05-16 @ 19:17:04
URL: http://blommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0