Förhållandet du har med dig själv är det viktigaste!

Det gäller att inte låta sig själv sjunka. Hur du mår och ser ut beror på hur du bär upp dig själv. Du måste se dig själv, och du menar jag se dig själv för den du är.

Jag brukar tänka på hur många gånger jag fått mitt hjärta krossat, hur många gånger jag blivit sårad. Och det är mer än jag kanske själv vill erkänna. Men den riktiga sanningen där är att jag fortfarande lever, jag är här idag och jag mår bra, jag är stark och modig och vägrar ge upp.

En annan tanke är det här med förhållanden, hur avundsjuk är jag inte på mina vänner som alla har en pojkvän. Men jag kan helt ärligt säga att jag  tänker inte låta något sådant få mig att må dåligt. Varför behöver jag en pojkvän för att få mig att må bättre, varför behöver jag en pojkvän för att känna mig vacker, varför behöver jag en pojkvän för att känna mig "hel" när jag klarar mig utmärkt precis som jag lever just nu. Kanske är det här med förhållanden överksattat?

För mig är det viktigaste förhållandet det jag har med mig själv och med mina vänner.
Och jag behöver inget mer för vi är fantastiska precis som vi är!

peace out <3

Kommentarer
Postat av: Mow

Word.

2009-05-08 @ 09:01:03
URL: http://incrediblefour.blogg.se/
Postat av: Gotthard (wtf)

AWESOME LIMPY-BABY <3

2009-05-08 @ 21:11:09
URL: http://blommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0