Nej men asså snart sprängs mitt huvud...

Jag kan inte riktigt få i hop allt som snurrar runt i min hjärna. Jag har ingen kontroll på något.
Och det är det värsta som kan hända mig eftersom jag måste kontrollera allt och helst alla omkring mig.

Så just nu är det PANIK som beskriver mig bäst.
Mamma är inte hemma vilket är väldigt synd eftersom mamma alltid vet bäst så skulle hon kunna hjälp mig.
Fanny är inte hemma, Rebecca mår ungefär som jag, Moa dansar jag inte med så hon kan inte hjälp mig den här gången och det gäller också Malin.

Jag ska försöka förklara för er som inte fattar ett dugg.

I morgon har vi (media) nämligen våran studentskiva. Och vi är egentligen lediga förutom vi som går dans (jag, Fanny och Rebecca) eftersom vi har prov. Så jag måste upp vid sju för att vara redo 08:50 för att skriva prov och sedan efter det ska vi ha pilates. Och vi kommer väl sluta sådär vid elva.
Det enda problemet är att halv tolv ska jag skaffa mig några fejktatueringar till min utklädnad till kvällen. Och efter jag fått dem påmålade får jag inte bli blöt... Ja fan va bra, jag få gå å lukta svett hela dagen och kvällen alltså. FAAAN!

Vill väldigt gärna ta en dusch efter ett pilates pass, men icke...

Så just nu är det lite kaos här hemma hos mig. Om ni har några förslag på hur jag ska göra hör gärna av er... Hehe.

Ska i alla fall raka benen nu. Så jag kan stryka en sak från min "to do list" appropå list kanske man ska se Schindlers list i kväll... Nej Linn skärpning fokusera!!!!

Kommentarer
Postat av: Moe

Om jag var du skulle jag be om att få gå från dansen/pilatesen lite tidigare så att du och Rebecca tillsammans kan duscha av er. En annan variant är att du tvättar håret ikväll och bara sköljer av dig imorgon. :) Ditt hår bli ju inte skitigt direkt!

Ring om det blir ännu mera panik.



Puss <3

2009-05-03 @ 17:52:51
URL: http://themoie.blogg.se/
Postat av: Tina

Ett tips!...Varför måla på en massa fejk Tattoos på dig själv när du kan gå till Rodrigo och skaffa dig några riktiga i stället?....Ler....Då hade du ju kunat dusha efter, utan problem!

Hoppas att allt löst sig för dig och att du får en Super skön kväll!

kram

2009-05-04 @ 12:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0