So what if it hurts me?

Jag skulle nog våga säga att jag är en av de som lever by the edge, i alla fall när det kommer till kärlek. Jag har alltid valt de killarna som är osäkra, och ja jag har blivit sårad mer än vad jag vill erkänna. Och varje gång det har hänt vill jag bara krypa ner under täcket och bara sova bort allt det onda. Men det som får mig att fortsätta är att jag vet att allt kommer bli bra igen. Jag vet att jag om några veckor kommer göra samma sak, vara med om det igen. Ni får gärna tycka att jag gör fel, att jag är korkad som inte fattar att jag kommer bli sårad om och om igen. Tyck att de killar jag gillar är dumma för jag bryr mig faktiskt inte... Om jag ska vara helt ärlig. Jag vet i alla fall att jag lever.

Jag vill inte leva tryggt resten av mitt liv, jag vill inte veta vad som kommer hända i morgon, jag vill inte veta att så här kommer mitt liv se ut om jag väljer den här killen. Jag vill vakna upp och inte ha en aning om vad som kommer att ske om en timma, jag vill ha spänning, vad händer om jag väljer att ge mitt hjärta till honom i stället för en kille som säkert kommer älska mig, vara trogen och aldrig lämna mig. På något sätt tycker jag att det är tråkigt. Och vem vill leva ett tråkigt liv?

Så jag skiter i alla de gångerna jag kommer bli sårad, lämnad eller övergiven, för jag är i alla fall lycklig. Jag väljer att leva mitt liv istället för att sitta och titta på.

Kommentarer
Postat av: Bee

Självklart ses vi imorgon :)

2009-11-18 @ 10:56:04
URL: http://blommar.blogg.se/
Postat av: Bee

Word.

2009-11-18 @ 10:57:31
URL: http://blommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0