Äkta kärlek

Jag har alltid trott att jag är en alla dem som aldrig upplevt äkta kärlek. En person som inte vet hur det känns att älska någon, en person som aldrig fått uppleva den där första kyssen som man aldrig verkligen aldrig glömmer. En person som inte vet hur det känns att sakna någon så mycket att det gör ont i hela kroppen. Men jag har haft fel.

Det här är en kärlek ingen kan förstå, inte ens de som är med om samma sak. För vad jag och N har är någon helt magiskt, något som ingen annan har (jag tror absolut att alla har något sådant med sin partner).
Det är som en underbar känsla som sprider sig i hela kroppen och jag kan inte sluta le. Det är en underbar tanke som gör att jag vill vakna upp på morgonen. Det är en underbar trygghet som får mig att känna mig säker och orädd. Han får mig att känna mig speciell och älskad på ett sätt som ingen annan kan.

Med honom har jag upplevt kärlek, till varenda liten del av varann. Vissa skaker som jag i början hatade med honom är nu saker jag älskar. Han sätt att prata, hans sätt att röra sig, hans sätt att skratta. Med honom har jag upplevt den där perfekta första kyssen, den som säger att det finns ingen annan jag någosin skulle vilja kyssa. En kyss som man aldrig glömmer. Jag vet exakt hur han smakar, jag vet exakt hur hankommer sätta sin överläpp så att jag ryser i hela kroppen. Jag vet exakt hur han böjer sitt huvud och när han stänger sina ögon. Och jag vet verkligen hur det känns att sakna någon så mycket att det verkligen värker i hela kroppen. Men samtidigt som det känns så hemskt att man knappt vill ta ett enda andetag till så är det ändå en underbar känsla... Att älska någon så mycket!


Nobody gonna love me better, I must stick with you forever
Nobody gonna take me higher, I must stick with you
You know how to appreciate me, I must stick with you, my baby
Nobody ever made me feel this way, I must stick with you





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0