Baby got back

Jag tänker säga något som jag aldrig har sagt förut. Jag vet att det kommer låta konstigt och egoistiskt men det skiter jag i. För det var vääldigt länge sedan jag kände så här. Så håll i er här kommer det:
Just nu i denna sekund kan jag se mig själv i spegeln och säga "damn girl you look good"

På grund av att jag dansar fyra gånger i veckan har jag fått en början till en kick ass body. Mina lår är fasta och starkare, min rumpa well I kind a love it, magen är platt, brösten sitter där de ska, armarna har blivit mer välformade och även fastare. Så man kan väl säga att det känns ganska bra just nu.

Ja jag vet att det låter helt sjukt typ som att jag är värsta kexet som är galet snygg och alla vill se ut som mig men så är det inte. Det är bara det att jag har kämpat i åtta lååånga år mot min jävla ätstörning som aldrig vill ge sig. Men idag såg jag mig själv i spegeln och jag log, jag kan inte ens minnas när jag gjorde det sist...
Så jag tycker att jag är värd att skriva ner det här.


Peace out all you sexy mama's out there!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Linn, du är fantastisk!!

2009-10-02 @ 16:43:34
URL: http://bunnytrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0