Dans, dans och ännu mer dans

Jag får be om ursäkt för min dåliga uppdatering... Inte för att det är någon som bryr sig men ändå.

Jag är upptagen i stort sätt hela tiden med dans. Dansträning, allmän träning inför dansen efter dansen, koregrafi till en ny dans. Som sagt, dansen är det enda jag bryr mig om just nu. And I don't mind it.

Den fjortonde novemebr är det i alla fall dansuppvisning på Rodenskolan i aulan. Alla som vill får komma, jag återkommer med tider senare. Ska bli grymt kul i alla fall.
Våran (jag och resten av min underbara dansgrupp) uppgift är att vara paus numer i ca tio minuter eftersom det ska hållas en liknande melodifestival i skolan. Så vi kämpar på. Det blir hiphop det blir modernt och det blir Michael Jackson. Inget ni får missa!

Japp... Det var det.

Peace out <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0