Har man gjort en vill man göra fler

Okej, nu är det så här att jag har drömt om tatueringar flera nätter i rad och jag känner att det är dax igen.
Jag två från tidigare, en i nacken och en på handleden. Nästa jag vill göra ska gå över höger sida, den ska börja precis under bröstet och gå ner till en liten bit över knät... Vågar jag, kommer jag ångra mig?

Många frågor men jag menar man lever ju bara en gång och gud vad jag har längtat efter den här tatueringen
I WANT IT! Men är den för stor? Fan, ge mig råd någon!!!

Sen har jag också tänkt att jag skulle vilja göra några stjänor utspridda på min högra handled... Hur låter det? Tre stycken för mig och mina syskon... Skulle ju helst vilja ha fler... Typ mellan sju och elva kanske.

Det enda som är säkert är att jag vill ha fler, och i morgon ska jag ner och boka tid!


Nu ska jag dra till naturhistoriska med Frank


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0