Det närmar sig

Om jag ska vara helt ärlig trodde jag ALDRIG att det skulle ske. Jag trodde han skulle ringa mig sent en natt å berätta att han ångrat sig eller att han helt plötsligt hade skaffat en flickvän. Men nu den tredje april, femdagar kvar tills jag åker så går planerna som planerat. Jag ska åka till Nils.

Fan vad jag känner mig äcklig... Borde raka mig under armarna, raka benen and... You know. Men jag ska låta mig själv vara så här äcklig till jag åker till Nisse, för då känner man sig lixom extra snygg. Och om man känner sig extra snygg får man lite bättre sjävlförtroende och sånt ser killar (har jag hört) och så blir man attraktiv i deras ögon.

Asså Gud, jag kan inte vara mer nervös, glad eller uppspelt. Jag kommer allvarligt svimma på bussen. Jag kan inte längta mer tills jag går av bussen och bara springer fram och kramar honom! JESUS.

Nej nu ska jag ut å gå är ju fint väder lixom.



Förresten fyller nisse år idag. Och han sa att han önskade sig en naked lady on his bed av mig.
Det kan jag väl fixa...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0