Detta fält måste tydligen fyllas i...

Valborg, svenskarnas högtid för att bli full. Allvarligt hur många kollar på elden för att det är mysigt? Vi kollar på elden som en ursäkt för att kunna bli fulla. Eller det brukade vara så, det här året ska det bli några förändringar.

För det första ska jag inte dricka mig galet full så jag inte ens kan stå, utan jag ska ta någon cider så jag blir sådär lagom glad. Jag ska inte stå ute i någon kall skog när en kille typ en meter i från mig blir avrunkad av någon full brud (vilka minnen vi har Fanny). Och jag hoppas också på en regnfri kväll... Men som vi alla vet reganar det alltid på Valborg.

Hur som helst kan kvällen inte bli misslyckad eftersom jag får "fira" den med mina bästa vänner. Malin, Fanny Jennifer och förhoppningsvis Rebecca!

Vad händer annars då? Inte så mycket, dansar varje dag i stort sätt. Uppvisningsdatumet kommer bara närmre, min reaktion till det är: AAAAAAAHHHHHHHHH!!! Men har jag någonsind bjudit på en dålig show?
Kan inte fatta att vi ska visa upp det på en festival i Helsingborg? Detta är stor alltså.

Well, well har inte så mycker mer att säga.


Peace fuckin' out <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0