Sammanbrott nr 1859632584

HOLY JESUS! Jag tror jag är ca 24 timmar i från att dö sittandes på en jävla buss. Det ska verkligen bli döhärligt. Jag lovar att ingen kommer märka att jag har dött där längst bak i sätet. Så jag kommer åka fram och tillbaka hela helgen tills på söndag då mina föräldrar ska komma å hämta mig.
Men det är smällar man får ta...

Hur som helst om jag nu skulle överleva bussresan till Nisse pisse så kommer ju det vara helt otroligt. ASSÅ GUUUUUUD!!!!! Jag tror allvarligt att jag idag kommer bli överkörd och typ bryta benen. För jag kan inte se mig själv hos Nils. Nu tänker ni säkert så här "men det var ett jävla tjat om den där jävla Nlis, vi inte bara hört om honom i typ tre år." Då ska ni vara glada att inte kände mig för sju år sen för det var då det börja.

Vad kan jag mer berätta? Var på stan igår och köpte lite nödvändiga grejer, strumpbyxor smink och strumpor. Behövs alltid. Idag ska jag dra till coop med Frank (det är på vägen dit jag kommer bli överkörd) för att köpa schampo (stavning?) och lite andra skönhetsprodukter om det hjälper är en helt annan diskussion.

Jag är allvarligt lite stolt över mig här, jag har inte ätit chips eller godis eller egentligen något onyttigt på typ två veckor :O Måste ju vara fit for fight hos pissnisse. För lite sär i huvudet som man är tror man ju att det kommer märkas. Jag menar snubben har inte sett mig på tre år... Han kommer fan inte märka någon jävla skillnad.

Jaja, nu ska jag träna lite för det gör jag oavsett om jag ska åka iväg eller inte.


Peace out <3<3

Btw är jag överlycklig att man lillebror är hemma :D

Kommentarer
Postat av: Reebie

HAHAHAHAHHAHAHA, jag älskar första stycket!! :D höll på att pissa på mig!



Hoppas att du får det freaking awesome (vilket du KOMMER få så..) :D LOVE YOU!

2010-04-07 @ 21:45:32
URL: http://blommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0