It's time for the list

Jag älskar hans stora bruna ögon
Jag älskar hans bruna hy
Jag älskar hans alltid fixade svarta hår
Jag älskar hans stora händer
Jag älskar hans vältränade mage, armar och rygg
Jag älskar hans läppar
Jag älskar att han är snäll
Jag älskar att han alltid lyssnar
Jag älskar att han får mig att skratta


Jag hatar att han är kortare än mig
Jag hatar att han ibland har fula vita jeans
Jag hatar att vi inte förstår varandra
Jag hatar att han har världens humörsvängningar
Jag hatar att han är svartsjuk
Jag hatar att han ibland bara stänger av helt och hållet


Jag älskar spänningen
Jag hatar att jag verkligen inte vet hur jag känner...

Kommentarer
Postat av: B

Aaw, thank you love :)

Jag saknar dig!

2010-12-30 @ 15:47:22
URL: http://blommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0