I miss my littlebro'



Jag saknar honom så mycket att jag får tårar i ögonen så fort jag tänker på att han inte är i sitt rum som han alltid brukar.
Jag saknar honom så mycket att jag blir ledsen när jag vet att han inte kommer vara hemma när jag kommer hem.
Jag saknar honom så mycket att jag vill skrika när jag inser att jag inte kommer se hans ansikte vid middagsbordet.
Jag saknar honom så mycket att jag börjar gråta när jag inte får höra hans skratt varje dag.
Jag saknar honom så mycket att det gör ont i mitt hjärta när jag inte får krama om honom det första jag gör när jag stiger upp.

Inga ord kan beskriva hur mycket jag saknar den troligen bästa personen i mitt liv. Inga ord kan beskriva hur tomt det är utan honom vid min sida. Och inga ord kan beskriva hur lycklig jag blir när jag sedan ser honom och jag får krama honom så hårt att alla sorgsna stunder utan honom försvinner!

Kommentarer
Postat av: Denka D och P

Du är ju för söt Linn! Om en vecka sitter du här med oss , V saknar dig också och längtar efter dig =) uhhh

2010-02-19 @ 13:59:59
URL: http://incrediblefour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0