Im living one of my dreams

Här om dagen läste jag Rebeccas inlägg om hennes drömmar och om hur hon vill att sitt liv ska se ut. Det fick mig att börja tänka på mitt. Och visst finns det mycket som jag drömmer om, journalist i Afrika, få barn, vinna fredspriset ;) hehe, nej men ni fattar. Men det kändes skönt när jag insåg att jag faktiskt lever ut en av mina drömmar just nu.

Dansa, något jag älskar mer än något annat! Jag kan verkligen inte beskriva känslan men den är underbar.
Jag har alltid, enda sedan jag var en liten affrounge drömt om att få dansa. Inför en publik, höra männiksor som applåderar, dansa med en grupp där alla är som en familj, gång på gång få nya utmaningar att ta mig an. Överkomma räddslor, och uppnå nya mål. Och allt det här lever jag.

Jag har uppnått en av mina drömar helt av mig själv. Nu måste jag ta en stund här för att berömma mig själv...
Så :) Och det bästa av allt är att jag får dela den här drömmen med några av mina bästa vänner! Kadeem och Fanny vad skulle jag gjöra utan er? Och jag är säker på att alla andra brudar i gruppen kommer inom en snar framtid bli lika viktiga i mitt liv!

Så glöm aldrig det drömmar finns för att uppfyllas!

Dance your heart out <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0