Kaos

AAAAAHHHHHHHH!!!
Måste bara skriva och skrika av mig. Det är kaos i mitt huvud!

Dansen är i gång igen, vilket kommer ske på måndagar, kanske tisdagar. Så jag kommer ha dans på måndagar kanske gånger två. Sen har jag dans igen på onsdagar och söndagar. Och emellan allt det här ska jag även träna hemma.

Jag förstår om ni inte fattar ett dugg men jag måste bara skriva ner det här.

Måndagar: Dans + styrka
Tisdagar: Dans med Mariposa
Onsdagar: Dans + pilates
Torsdagar: Stretch
Fredag: Ledig
Lördag: Ledig
Söndag: Streetdance + styrka

Eller...

Måndagar: Dans med skolan och med Mariposa
Tisdagar: Styrka
Onsdagar: Dans + pilates
Torsdagar: Stretch
Fredag: Ledig
Lördag: Ledig
Söndag: Streetdance + styrka

Eller ska jag skita i att träna hemma? Och i så fall träna när jag vill?
Fan måste börja leva idag och inte i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0