Okej... Då kör vi

Nog för att jag är en väääldigt öppen person, men här kommer saker ni absolut inte visste.

1. Jag är otroligt egoistisk, när det händer någon annan något bra tycker jag oftats att jag själv är värd det mer än henne eller honom. Jag menar absolut inte mina vänner och min familj de är värda allt, ingen tvekan om saken. Jag syftar mer på någon gammal gumma som vinner typ 100.000 på postkodlotteriet. Det värsta är om hon redan är värsta rik också...

2. Jag är dålig på att stava och har på riktigt ett stor problem med det.

3. Jag tror på spöken, så fort jag hör det minsta lilla ljud är jag helt säker på att ett spöke är i mitt rum och jag drar fort täcket över huvudet och vänder ansiktet in mot väggen. Jag till och med låtsas sova för då tror jag spöket ger upp och går till någon annan den kan skrämma.

4. Jag ljuger riktigt bra. Jag kan lätt lura mina vänner (speciellt Fanny) och jag ljög även väldigt mycket som barn.

5. Jag pratar med mig själv på engelska.

6. Jag brukar ofta klä ut mig och dansa och mima till en låt när jag är ensam hemma.

7. Jag tror jag har ett sjätte sinne. Jag har nämligen drömt många sann drömmar enda sedan jag var liten.

Tyvärr så bloggar inte Fanny å Malin så jag kan inte utmana dem. Men ni kan ju berätta sju sanningar om er om ni komenterar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0