Old times, good times

Easy, easy does it

HEARTS ON FIRE HEARTS ON FIRE      Satanismen

Andreas kan inte utala ske ljudet                             Well well, look what the cat brought in

Got damn it                LOVLEY

Shake, shake shake shakspeare                                                

Jag tycker det här suger hästballe, jag har ingen inspiration. Jag hatar shakespeare, jag hatar allt han har åstadkommit. Han är en äcklig jävla loser som kan stoppa en gurska i arslet!
"Rebecca Lagerkrans"

Schindler (tyskt uttal)

JAA DAS IS GUT SCHINDLER (tyskt uttal)                             - Har ni lämna i kamerorna?
- Ja
- Kanon!
- Du kan va en kanon!   


Ibland saknar man skolan, en del stunder var riktigt bra stunder.

Kom gärna med fler förslag eller ord vi använda oss av!







Kommentarer
Postat av: BB

Borde jag komma ihåg allt det där? What's up with the kanon? :P Haha, shakespeare......

2010-02-08 @ 12:36:38
URL: http://blommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0