Skicka vidare


Ibland behöver man höra det.


Tre saker jag älskar med Jennifer: Jag älskar att hon alltid utstrålar glädje, jag älskar att hon får mig att skratta, jag älskar henne för jag vet att hon finns där för mig.

Tre saker jag älskar med Malin: Jag älskar att Malin alltid lyssnar och förstår mig, jag älskar att jag kan vara mig själv med Malin, jag älskar att hon inte dömer mig utan ser mig för den jag är.

Tre saker jag älskar med Fanny: Jag älskar att Fanny får mig att vilja bli en bättre person, jag älskar att Fanny alltid ställer upp för mig i vårt och tort, jag älskar att Fanny kan göra mig glad när jag är ledsen.

Tre saker jag älskar med Rebecca: Jag älskar att Rebecca älskar mig för den jag är, jag älskar att när jag tänker på Rebecca ler jag alltid, jag älskar att Rebecca tror på mig och andra.

Kommentarer
Postat av: Queen B

Tre saker jag älskar med Linn: Jag älskar att Linn står för vad hon tycker och är en stark person, jag älskar att Linn alltid kommer med bra förslag när man behöver råd, jag älskar Linns härliga skratt som ekar i hjärnan tre minuter efter att hon slutat skratta.

2010-02-08 @ 12:39:47
URL: http://blommar.blogg.se/
Postat av: Kim

Vad fint! :)

2010-02-08 @ 13:24:29
URL: http://kimmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0