You say It's all in my head, and the things I think just don't make sense

Idag har varit en sån där underbar dag, som nästan händer allt för sällan.

Jag vakna tidigt för att möta min underbara vän Malin vid halv tolv för en mysigt fika på "vårat" ställe. Där The Kickers ofta samlas för att snacka skit, om killar och kärlek och bara allmänt skvaller. Tyvärr var Fanny inte med men det gick bra ändå. Vi åt kladdkaka och kokosboll för dig också babe.

Hur som helst var det jättemysigt och efteråt gick vi en runda på stan. Tog en härlig promenad hem och fick sedan för mig att storstäda ur min garderob, vilket var givande. Fan va mycket skit man samlar på sig. Hur som helst var det skönt att rensa bort en massa skit. Jag menar vem fan har en tvål formad till en sko i garderoben?

Efter det hade jag ett far å dotter snack med min pappa då alltså ;) Vi pratade om min streetdance som börjar i morgon igen efter ett jul uppehåll. Där har jag haft ett dillemma, det är näligen så här: Jag ÄLSKAR min streetdance, jag menar det är ju vem jag är. Men jag trivs verkligen inte i gruppen. För det första är jag 20 år medan resten av tjejerna är typ 17... Och de är såna här tjejer som tycker att smink är det viktigaste som finns i hela världen. Plus att alla är två och två medan jag är ensam, kanske larvigt men jag tycker inte att det är speciellt kul...
Så jag bestämde mig för att sluta. Ska se om jag kan få undervisa en grupp istället, det var ju på gång förut. Sen så funderar jag å Frank att börja på streetdance inne i sthlm vilket kan vara kul att prova på.

Ja... nu ska jag å pappa laga fajitas, muma :P

Peace out <3

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Nu blev jag lite avundsjuk. jag vill också fika merej :D

2010-02-07 @ 10:46:48
URL: http://bunnytrash.blogg.se/
Postat av: Malin

love ya <3

2010-02-07 @ 13:00:49
Postat av: P

Va mysigt de lät! Å super att rensa.. Skulle behövas här osså!! Tycker ni skulle pröva att ta ngn klass i s-holm el annanstans.. Pröva.. Kanske är utvecklande på annat vis.. Vore ju kul och ha en egen grupp oxå.. De skulle du fixa galant! Kram på dig bästa dansanta systern

2010-02-13 @ 16:38:44
URL: http://incrediblefour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0