Nu vet jag vad stolthet är

Det finns ingen bättre känsla än att sitta med den lilla personen jag skulle kunna dö för i min famn.
Det finns inget bättre än att pussa hennes lena panna, eller hennes mjuka kinder eller hennes små underbara läppar.
Det finns inget bättre än att se henne skratta.
Det finns inget bättre än att hålla henne mot mitt bröst tills hon somnar.
Det finns inget bättre än när hon tar ett hårt grepp om mitt finger eller håller ett hårt grepp om mitt hår och vägrar släppa.
Det finns inget bättre än att försiktigt trycka min nästa mot hennes nacke om bara känna hennes underbara doft.

För henne går jag genom eld och vatten, just nu är den här lilla personen mitt allt. En inpiration till att bli en bättre människa. Någon hon kan se upp till.

Jag kan inte vara mer lycklig än vad jag är när hon lutar sitt lila huvud mot mitt bröst eller när hon gnussar in sig mot min hals.

Nu vet jag vad stolthet är. Och jag kan inte vara mer stolt över mitt systerbarn! Hon är den vackraste lilla personen jag någonsin sett. Hon är helt underbar!

Kommentarer
Postat av: P

Men ååååå!!

Så fint skrivet!!

Är de någon som är stolt som är de ju Venelia som har en så fin och cool och den bästa mostern!!

Och syrran och pappan är oxå stolta över vår Linnfridh på alla de vis och allra helst i omhändertagande av lilla V =)) I allt från blöj och klädbyten till omsorg och mys och gos m lill hjärtat.

Lilla V har inte kunnat haft de bättre och mysigare än i mosters famn denna tid.. =))

Hon tänker att det finns inget bättre än att få mosters pussar el skratta åt moster el att ligga mot hennes bröst el gripa tag om mosters finger el att lukta som moster efter mys i hennes famn =)

Hon kommer alltid att se upp till sin moster och vara super lycklig när moster Linn hälsar på =))

Moster är den bästa hon vet!

Moster Linn är underbar!

Vi älskar dig!

Grillchips kramar och love V m familj

2010-01-10 @ 17:14:52
URL: http://incrediblefour.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Det kan du hoppa upp och sätta dig på, woman! ;)



Förresten. Jag kan inte komma och kolla på danshowen! ska jobba på lördag till 15 och därefter ska vi åka till BB. på söndag jobbar jag till 20 :(

2010-01-15 @ 22:47:39
URL: http://bunnytrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0