Ska jag verkligen göra det?

Om jag ska vara ärlig så är jag livrädd, för er som inte förstår har jag nämligen tänkt att göra mig "fri" från en viss person.

Min Mr.Big, min trygghet, min osäkerhet, min kärlek, mitt hat. Det är för min egen skull, helt och hållet. Jag känner att jag inte orkar mer nu. Visst, det finns saker jag kommer sakna, saker jag fullkomligt älskar med honom, samtidigt som det finns saker jag hatar med honom. Och just nu finns det nog mer hat eller inte hat, mer sämre saker med honom än bättre.

Sist vi träffades var det något som saknades något som var väldigt fel. All min passion och kärlek för honom fanns bara inte. Den försvann ut genom hans öppna bilfönster, den lilla glipan som gjorde att mitt hår fladdrade framför mitt ansikte. Och jag kom på mig själv när jag tänkte att "jag vill inte göra det här längre". Jag kan till och med säga att jag har fått nog!

Det enda problemet är att jag tror det finns en chans att jag kommer ångra mig. Vad skulle Carrie göra utan sin Mr.Big? Vad ska jag göra utan honom? Antagligen få tillbaka all kontroll över mitt liv, inte slösa bort massa tid och energi på en kille som inte nöjer sig med mig utan vill träffa andra tjejer samtdigt. Jag skulle bli lyckligare, en gladare person.

Nej, jag har bestämt mig, jag ska slå mig fri!

Jag känner att jag verkligen inte vill göra det här längre!
Jag vill ha en kille som inte vill dölja vad han och jag har tillsammans.
Jag vill ha en kille som vågar stå upp för vad vi har.
Jag vill ha en kille som inte bara hör av sig eller ringer när det passar honom.
Jag vill ha en kille som bara vill vara med mig och ingen annan.
Jag tycker att jag förtjänar en kille som bryr sig om mig och som är bra för mig.
Och du är inte bra för mig, så tyvärr du får hitta någon annan.



Kommentarer
Postat av: M

Skönt att du äntligen har kommit underfund med hur du känner.



Vill också poängter hur fint du skriver.



<3

2010-07-15 @ 11:18:12
URL: http://themoie.blogg.se/
Postat av: Bee

Jag hjälper gärna till om du behöver mig <3

2010-07-16 @ 14:34:35
URL: http://blommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0