Bara för att...

Saker som jag stör mig riktigt jävla ordentligt på

* Att i varje jävla tidning ska det stå något om bantningstips, det räcker med att halva landets unga tjejer lider av anorexi.
* Att Twilght filmerna är en aning överksattade, jag menar Kristen Stewart är inte bästa kvinnliga skådespelare det här året och Robert Pattison är inte bästa manliga.
* Sweet sisxteen barn som för det första tror de är assnygga och är så jävla barnsliga och bortskämda att det inte ens finns.
* Spencer och Heidi Pratt, kom igen hur jävla dumma i huvudet får man bli?
* Kronprinsessans bröllop, ja vi fattar hon ska gifta sig.
* Otrogna män, blir bara jävligt trött på dem.


Saker jag inte stör mig på

* Musik i alla former, kan inte få nog av det.
* Sunda ideal, Missy Elliott, ja tack.
* Människor som vinner priser för att de har talang inte för att de ät snygga eller sexiga. Typ Sandra Bullock, visst hon är jättevacker men är en otrolig skådespelerska också.
* Män som är trogna mot sina flickvänner eller fruar!

Ja det var väl det för den här gången. Hade bara lust att få ut lite allmän ilska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0