Need to get this out

Jag är arg.

Vill bara börja med att säga det. Har ingen anledning till att vara arg , fast har egentligen hundra jävla anledningar till att vara det.

 

Vet inte ens om jag borde skriva om det... Fast det är ju sjukt jobbigt att ha en massa ilska inom sig. Så vad gör jag när jag är arg?

Skriker i kudden, kastar saker i golvet, låter det gå ut över mina föräldrar, sätter på "arg" musik och sjunger med jättehögt. Det jag egentligen borde göra är att berätta för personen som jag är arg på hur jag känner. Så det är vad jag ska göra.

 

Jag blir sjukligt irriterad när du lägger dig i, när du snackar om saker som du inte har en aning om vad det gäller, när du tror att du vet vad problemet är, när det tror du vet hur jag tänker, när du blandar in mina vänner. Du var inte ens med i bilden när den här saken hände och du har INGET med det att göra nu heller. Det här är mellan min och hon. Mina vänner lägger sig inte i och det borde du inte heller göra. Och du person numer två borde veta bättre än att blanda in andra. Jag låter inte mina vänner skriva saker om dig eller visa sig större och starkare än dig och du borde göra samma sak.

 

Kanske är det för att jag inte ligger på en sådan nivå, kanske är jag smartare men när man har ett problem mellan två personer blandar man fan inte in en tredje person.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0