It's time to speak my mind

Jag saknar dig. Det känns som om det var evigheter sen vi träffades. Jag saknar att skratta med dig, prata om killar med dig, eller bara vara allmänt fucked up med dig. Jag visste det direkt, första gången jag pratade med dig. Du var en person jag vill ha i mitt liv, föralltid. Men det känns som om vi börjar glida i från varandra om jag ska vara ärlig. Och jag hatar det!

Jag vet att det har blivit konstigt allt ihop. Ingen ville väl att det skulle bli så här? Det jag vill minst av allt är att "tävla" om din vänskap, det gjorde man typ i lågstadiet. Jag älskar dig oavsett om vi ses ofta eller sällan. Men lova att du aldrig kommer försvinna, för jag behöver verkligen dig!




I got another connfession to make: Im your fool!


Kommentarer
Postat av: Reebie

Ojnevojne, jag kommer ALDRIG att försvinna! Inte en chans i världshistorien!

Och jag förstår vad du menar med att det känns som om vi glider ifrån varandra, i feel it too. Men låt oss ta tag i saken och göra någonting åt det! Vi börjar med en fika imorgon, tycker jag!



Jag älskar dig!

2010-05-09 @ 22:41:32
URL: http://blommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0