1år... Kan ni fatta?!

Jag borde klä på mig, sminka över min stora finne på näsvingen, och borsta håret. För idag ska vi nämligen fira Venelia som fyller ett år :D Hon fyller egentligen den 28:de men eftersom vi är i Umeå nu så firar vi idag istället.

Well well, känner att jag är riktigt trööög på att skriva. Måste skärpa mig med min uppdatering... For shizzle!

Drömde hemska saker i natt btw, andra världskriget var back in town och något hemskt hade hänt Ersan och han hade försökt ringa mig och fråga om hjälp men jag hade bara skitit i honom. Sen vakna jag av att jag grät. Usch hatar sånt :(

Nu gråter Vennan, man får inte sitta still för länge då blir det tråkigt ;) Hon går på hon.

Guuud, kan inte fatta att lilltussen kan gå och att hon ska fylla ett :O


Jaja


 Peace out <3


Kommentarer
Postat av: Berntvanessa

I visited your web so many times and I do not know why I keep going back. I guess your drawing and writing are so good, they make me think about life and God. Your work is inspiring

2011-08-19 @ 06:58:07
URL: http://berntvanessa.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0