Nya drömmar

Här om veckan skev jag ju om några av mina drömmar, komma in på en dansskola, jobba på en tidning. Men bara någon dag efter fick jag värsta uppenbarelsen. Jag vill inget annat än att resa!

Ett halv år på cypern, en månad i Ryssland, två veckor i Grekland, tre år i London. Det finns inget stopp, inget slut på vart jag vill, vad jag vill se, vad jag vill uppleva, vad jag vill upptäcka.

Jag vill pröva på livet, jag vill ta risker, leva idag och inte flera månader i förväg. Jag erkänner, jag är ett kontrollfreak. Jag måste ha koll på allt om jag ska kunna sova lugnt om nätterna. Planerar den kommande veckan redan på fredagen innan så jag har koll på läget. Och jag är så jävla trött på det, jag är trött på mig själv. Medan jag planerar hur jag ska leva mitt liv hinner mitt liv att försvinna. Därför vill jag ta tillfälle i akt och ändra på det.

 Att resa runt i världen och verkligen njuta av varje ögonblick, det är min nya dröm. Hemma är där jag är just nu ovasett om jag är i Niger i Afrika, Rio i Brasilien eller hemma i mammas kök.



Kommentarer
Postat av: B

Welcome to my world! Ska vi ut och resa?

2010-11-22 @ 20:26:04
URL: http://blommar.blogg.se/
Postat av: Malla

Vi tar Peggy & Charles och drar fan. NEXT STOP LONDON!

2010-11-24 @ 21:23:53
Postat av: Lauritsnathalie

Keep the good works comming.

2011-06-03 @ 08:03:16
URL: http://lauritsnathalie.bloghandler.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0